Hejsan,
Jag har så himmla tråkigt för tillfället. Skulle behöva något att göra om kvällarna och när jag kommer hem från skolan. Käns som om jag verkligen inte har något att göra.

Men jag ska börja jobba hade jag tänkt. och jag har sökt redan så vi får se, men troligvis så får jag börja :) ni får tyvärr inte veta vad jag ska syssla med :) det är så hemligt det kan bli (aa) nejmen. nu ikväll ska jag duscha '' varmt'' Och sen göra tee och toast och sen bara ligga och läsa och fika, känns som ett bra avslut på denna underbart långa dag. ska upp kl 5 imorgon för att åka bussen kvart i 7. känns jättetungt och imorgon händer det! Jag får reda på om jag klarat mitt matteprov jag gjort idag. Har jag det så slutar jag 11.20 , har jag inte det slutar jag 13.25. hoppas hoppas! Och sen håll tummarna för att jag klarat det ?! annars får jag göra omprov på omprovstiden på torsdagar kl 16.30 !!!!!!!!!! Det suger.. hoppas jag slipper.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0