Hejsan
Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit med Kevin, sen har jag bara pluggat lite och duschat och fixat lite grejjer. Imorgon är det skola igen.. tråktråk. Det är måndag och jag ahr mycket att göra den här veckan. Som jag ser framemot att blir klar med ! På torsdag ska jag träffa min barndomsvän Johanna (jojo) Det blir nog super! Sen på fredag ska jag och julia hitta på något skojjigt. Ringer väll lite tjejjer som får komma och ha lite tjejkväll eller något , inte vet jag men kul blir det !
Så veckoplanering:
Måndag
- skola
- Träna
- plugga

Tisdag
- Skola
-mera plugg

Onsdag
- Skola
- Inget planerat

Torsdag
- Skola
- va med jojo

Fredag
- Skola
- va med julia

Det är vad jag än så länge planerat att göra. Kanske måste plugga mer, beroende på hur veckan ser ut. Men jag har matteprov och frisör prov nu i veckan iaf sen får jag nog lite andra uppgifter oxå. Men jaja ska sova nu skriver imorgon !
pussar

Kommentarer
Postat av: kingen

jag älskar dig , du är sö söt! <3

2009-09-28 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0