Äntligen..





Hejsan
Har fått hem mitt klippsett nu som vi äntligen betalat en del på ! Vi betalade 1000kr och ska betala 1200 till. Det kostar i helhet 2200kr att köpa av skolan.Det låter dyrt men man tjänar på det. Superkul, Vi har även fått hem våra datorer idag. dom ska ladda nu i 16 timmar innan man får använda dom.. Surt men ändå :) vi ska ha dom i skolan imorgon så min sitter redan på laddning. Idag har jag inte gjort så mkt. Eller jo när jag kom hem så visade det sig att jag tydligen gått med i någon keff bokklubb, som jag då måste fixa satt jag går ur.. Jättetrevligt.

Puss


Kommentarer
Postat av: varldensbastaCarro :)

saknar dej sotnos! hoppas allt ar bra dar hemma!

har ar det toppen. lite synd att det ar daligt vader bara nu sista dagen innan vi ska aka hem :( eftersom att vi aker inatt. Men, vi hors imorrn! Puss och kram, alsk <3

2009-09-10 @ 14:46:12
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0