Jag vet att bilderna inte är så bra kvalite på , men ja tog dom med mobilen och ja i skolan :) vi har nämligen fått våra arbetsskor. assköna men asfula XD haha . men ja dom är bra för ryggen i längden så det är bara att ha dom på sig :)
treorna ska ha ett projektarbete i skolan där dom typ sminkar och fixar håret och tar bilder, och då frågade dom mig om jag ville vara deras modell för vinter :) och såklart tackar man ju JA! superkul ju :D sen så erbjöds Jag,Moa,Madde,Frida att vara med på gymnasiemässan som är för 8-9 or det sa jag såklart ja till oxå :) hehe. men ska sova nu:) Sov gott för det ska jag :)
Pussen



Kommentarer
Postat av: CAROLAJHN

bättre uppdatering vill vi ha ;) <33

2009-11-08 @ 22:55:09
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0