Hejsan:) ny dag och ny energi! IDag ahr jag bara haft matte, svenska och Datakunskap. Det gick riktigt fort av någon andledning :s Vi hade lix matte i 80 minuter och det kändes som typ bara en kvart eller något :s jätteskumt men endå :) Ja sen efter skola följde moa med mig hem en stund. Sen åkte hon vid halv 5 och sen en stund efter det kom SötnosCarolajhn hem till mig och vi snackade lite skit och gick runt lite på stan. Hon ska till grekland på onsdagkväll redan! kommer att sakna dig Carolajhn ! (L) aja nu ska jag nog försöka ha lite kul för mig själv en stund x) uppdaterar senare och berättar vad jag gjort :)
pussar

Kommentarer
Postat av: carolajhn

KOMEMR ATT SAKNA DE JMED SÖTNOS! :(

du får krypa in i väskan och smugglas med :D haha :)

Älskardej <3

2009-08-31 @ 22:27:47
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: carolajhn

KOMEMR ATT SAKNA DEJ MED SÖTNOS! :(

du får krypa in i väskan och smugglas med :D haha :)

Älskardej <3

2009-08-31 @ 22:28:09
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0