Hejsan! Idag är det lördag och jag och mamma drog in till täby för att shoppa lite. Det vi kom dit för va egentligen en väska men ja .. Det vart lite annat oxå (aa) Jag har idag handlat allt förutom en väska till mig själv
- Kofta bikbok 299:-
- svarta tights H&M 79.50:-¨
- BH H&M 129:-
- Trosor H&M 59.50:-
- Skor Dinsko rea 149:-
- Regal armbandsur ur&penn rea 149:-
- lösnaglar Åhlens 50:-
ps Nagellacket hade jag redan hemma.
Nu behöver jag bara ner på stan och leta efter en praktisk och snygg väska som rymmer böcker och min bärbara dator.
puss


Kommentarer
Postat av: jullispullisknullis ;)

shoppa är alltid roligt ;) riktigt snygg kofta! :D stockholm snart? ;) älskardig <3333333333333

2009-08-30 @ 09:51:29
URL: http://smashandgrabcup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0